CBD a sen, CBD a bezsenność

CBD – w objęciach zdrowego snu. Sposoby na regenerujący sen i spokojny umysł

Każdy z nas doświadczył nocy, gdy fale niepokoju i lęku uderzają w umysł z siłą tsunami, wypłukując resztki nadziei na sen. Sprawdzone wcześniej sposoby, jak lampka wina czy książka, przestają działać. Wszyscy miewamy jakieś wyzwania i problemy, które powodują drżenie serca i unoszą powieki o 3 nad ranem. Zawsze warto zewrzeć szeregi, przeanalizować problem i zawalczyć o sen i własne zdrowie. Z pomocą przyjdzie nam sprawdzony olejek CBD.

Dlaczego warto?

Gdyż dobry sen to witalność i bystry umysł, a także regeneracja i oczyszczenie organizmu. Wpływa na wygląd i zdrowie. Jego brak może prowadzić do wielu chorób, w tym do otyłości, wysokiego ciśnienia krwi i znacznego obniżenia odporności. Niedobory snu to nie tylko zmęczenie o poranku, to także spadek nastroju i energii oraz pogorszenie pamięci i koncentracji.

Zasady dobrego snu

Regenerujący sen nie spływa na nas tak po prostu – jest to rodzaj wewnętrznej samodyscypliny i higieny. Warto poznać kilka zasad, które pomogą nam utrzymać go w zdrowych ryzach.

  • Późnym wieczorem nie należy oglądać telewizji i surfować po Internecie, a godzinę przed pójściem spać spróbujmy wyłączyć również telefon.
  • Sypialnia to nie miejsce na pracę. Materiały z nią związane nie powinny przekroczyć jej progu.
  • Późna, obfita kolacja lub próba zaśnięcia z pustym żołądkiem to złe pomysły. Nasz organizm podczas snu nie może być ani przeciążony, ani głodny.
  • Kawa po południu – zdecydowanie odradzamy.
  • Alkohol to również nie jest dobry sposób na zdrowy sen. Zamiast lampki wina, godzinę przed snem lepiej wypić napar ziołowy.
  • Jeśli wieczorem głowa ciągle pracuje i planuje, to warto spisać wszystkie zadania na kolejny dzień i zamknąć temat do rana.
  • Po stresującym dniu dobrze jest postawić na techniki oddechowe, które zmniejszają uczucie niepokoju.
  • Sypialnia zapraszająca dobry sen musi być dobrze wywietrzona i nieprzegrzana.
  • Słuchanie relaksacyjnej muzyki wieczorem bez wątpienia uspokaja i koi układ nerwowy. Podobny wpływ ma również aromaterapia.
  • Ciepła kąpiel lub prysznic przed snem zrelaksuje i pomoże nam łagodnie zasnąć.

Pomocne CBD

Jeżeli poradzenie sobie z „bezsennymi” problemami jest wyjątkowo trudne, warto wówczas sięgnąć po sprawdzony preparat, który łączy w sobie to, co najlepsze z natury z mądrością nauki. FENOMEN – 30% olejek CBD połączony witaminą D3 i selenem. Skuteczny i bezpieczny, wpływa na zmniejszenie lęku i sprzyja relaksacji oraz działa odprężająco i uspokajająco, a tym samym przygotowuje nas do dobrego i wartościowego snu. W ten sposób pomaga wyregulować jego naturalny cykl, nie wywołując jednocześnie skutków ubocznych oraz nie uzależniając.


Materiały źródłowe:
Shannon S, Lewis N, Lee H, Hughes S. Cannabidiol in Anxiety and Sleep: A Large Case Series. Perm J. 2019

Zamów
Zamów